نکاتی در باره وبلاگ
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

 

به نام خدا

سلام

شاید برای شما کاربر عزیز هم این سوال پیش

 

 بیاید:که ایا این وبلاگ رسمی است یا نه؟

 

این وبلاگ هیچ رسمی نیست و من تا به امروز

 

لیاقت ارتباط داشتن با استاد مسعود امینی را

 

نداشته ام.امیدوارم روزی با این انسان بزرگ

ملاقات داشته باشم.

 

در ضمن بخش اشعار استادمسعود امینی تقریبا

 

هر روز اپ میشود و فکر نکنیدمطالب ان قدیمی

 

است و اپ نمیشود ا





:: موضوعات مرتبط: درباره این وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: اپدیت هرروزی بخش ویژه , درباره این وبلاگ , مسعود امینی ,
:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 248
|
تعداد امتیازدهندگان : 84
|
مجموع امتیاز : 84
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آقا علی در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
سلام آقا مسعود.ممنون که به من سر زدی.ولی منو اشتباه لینک کردی.ازت خواهش میکنم اونو درست کن.اسم وبلگو بزن تنها امیدی که نا امیده.ممنون
پاسخ:سلام.عزیزم من مسعود امینی نیستم.تو یه پست توضیح دادم.در باره لینکتون هم چشم.با عنوانتون لینکتون میکنم.ببخشید نظرو عمومی کردم.اخه میخواستم بدونید من استاد مسعود امینی نیستم. مرسی که سر زدین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: